LepotaSve vesti

I žene obožavaju kardio boks

Dugo se boks smatrao samo muškim sportom. Ta vremena su, međutim, ostala daleko iza nas. Sve više je žena koje na ovaj način izbacuju višak energije. Naravno, nije u pitanju pravi već kardio boks, u kom nema tuče i ne treba da brinete da li ćete se povrediti i kako ćete sutradan izgledati.

Fitnes treneri širom sveta i kod nas se slažu u konstataciji da je kardio boks jedan od najboljih vidova vežbanja za dame koje žele da smršaju. Među njima je i fitnes instruktorka Maja Dimitrijević koja je za objasnila kako izgleda jedan trening  kardio boksa.

Oprema koja je potrebna za kardio boks

Treninzi kardio boksa izvode se na džakovima za boks, a zaštitne rukavice su tu da bi se sprečile eventualne povrede. Ovaj vid treninga je zahtevan, ali daje odlične rezultate.
Mnogo devojaka ide na boks, naravno ne da bi se kasnije našle u ringu, već im se dopada kao vid rekreacije.

Šta vam kardio boks pruža

To je trening visokog intenziteta, koji aktivira sve grupe mišića. Povećava snagu, oblikuje telo i ubrzava metabolizam. Otpor koji im pruža fokuser pri svakom udarcu, utiče na to da se svi mišići brže oblikuju i dobiju vretenast izgled – objasnila je Maja Dimitrijević.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Makeup Marina Čipčić (@makeup_marinacipcic) on May 24, 2019 at 12:52pm PDT

Kardio boks ima antistres efekat

Možda niste znali, ali boks odlično deluje protiv stresa. Ukoliko ste nervozni, umorni, neko vas je iznervirao, ovaj vid treninga je idealan za vas.

– Ako ga uporedim sa drugim vidovima treninga, boks ima najveći antistres efekat. Bezbroj puta mi se desilo da klijenti na trening dođu nervozni ili umorni, da ih je neko tog dana iznervirao, a posle boksa odu kući “kao novi”, potpuno relaksirani. Boks im podiže adrenalin više nego same vežbe, a i zabavan je. Obožavaju ga svi moji vežbači koji su imali prilike da ga probaju – otkrila je bivša karate šampionka Balkana za instagram profil namojnacin.

Kako izgleda kardio boks trening

Boks je samo deo treninga. Posle klasičnog zagrevanja celog tela, kombinujem udaranje u fokusere sa kardio vežbama i vežbama snage. Da li će taj deo treninga trajati 5 ili 20 minuta zavisi od fizičke spremnosti vežbača. Ne praktikujem ga jedino sa početnicima, jer naglo podiže puls, kao ni sa ljudima koji imaju bilo kakav problem sa bolovima u zglobovima – ističe Maja Dimitrijević.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Maja Dimitrijevic (@maja.dimitrijevic) on Feb 2, 2020 at 6:02am PST

Maja je napravila miks kardio boksa i karatea

Maja Dimitrijević je iz svog karate iskustva izvukla najbolje, spojila sa boksom i napravila idealan miks koji prilagođava svakom vežbaču.

– Treninge koje držim ne mogu nazvati boksom, jer sam upravo zbog poznavanja karatea napravila miks sa tim sportom, ali i sa kik boksom. Prisutne su i nožne tehnike, a znamo da one ne postoje u boksu. Koristim elemente iz borilačkih veština i kombinujem ih sa kardio vežbama i vežbama snage. Kombinacije vežbi, kao i broj udaraca, snagu i intenzitet prilagođavam svakom vežbaču, a osnovni kriterijum je njegova trenutna spremnost – izjavila je naša fitnes instruktorka.

 

Foto: Guliver/Getty

Comment here