Isporuke su veoma važne za proizvođače aviona zbog toga što avio-kompanije plate veći deo cene u trenutku kada prime letelicu.
Takođe, prošlog meseca su otkazane narudžbine 18 aviona, uključujući i 14 modela „maks“, koji je bio najprodavaniji avion „Boinga“ pre dva velika udesa.
„Boing“ je nastavio proizvodnju modela „maks“ prošle nedelje i očekuje da će imati isporuke u trećem kvartalu.
Uprkos tome, mnoge lizing kompanije i avio-kompanije su otkazale narudžbine zbog pada indutrije uzrokovanog koronavirusom.
Prethodno je Rojters izvestio da je „Emirejts“, jedna od najvećih kompanija, otpustila stotine pilota i hiljade kabinskog osoblja.
„Biong“ ima devet novih porudžbina ali reč je o transportnim avionima, dok nema porudžbina za putničke letelice.
Mora se reći da lizing kompanije kontrolišu oko 40 globalnog tržišta aviona i da su one najveći kupci modela „maks“.